.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار گلوگاه:
تنها پل ارتباطی گلوگاه-دامغان درحال فروریختن

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان گلوگاه گفت: تنها پل مواصلاتی گلوگاه به مناطق کوهستانی این شهرستان در حال فروریختن است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سمیع‌الله مظفری روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه شهردار گلوگاه که با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: بخشی از پل قدیمی گلوگاه به هزارجریب که مسیر گلوگاه ـ دامغان هم نام دارد، فرو‌ریخته و بقیه آن هم در معرض ریزش است.

وی افزود: اگر این پل بریزد، تنها راه ارتباطی گلوگاه به هزارجریب قطع می‌شود.

مظفری گفت: پل جایگزین هم در حال ساخت است، اما نیاز به 2.5 میلیارد تومان بودجه دارد که امیدواریم مسئولان با توجه به حساسیت این مسیر، پیمانکار را در ساخت به ‌موقع آن یاری دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به شهردار جدید گلوگاه، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی یک پارلمان شهری است که اگر از باندبازی و حزب‌بازی دور باشد، منشاء خدمات بی‌شماری هستند.

نماینده دولت در گلوگاه با بیان این‌که در شورای اسلامی سلیقه وجود دارد اما باید در جای خود استفاده شود، خاطر‌نشان کرد: در بحث کار و تلاش باید خط قرمز داشته باشیم و آن خط قرمز، منافع شهری است.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که طی دولت‌های گذشته در گلوگاه انجام شد، از برجسته‌بودن این خدمات در دولت‌های نهم و دهم گفت و اظهار امیدواری کرد: با تلاش و خرد جمعی مسئولان، خدمات دولت یازدهم هم برجستگی خود را داشته باشد.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه، در سخنانی به تفسیر واژه مسئول پرداخت و آن را یک واژه الهی توصیف کرد که مسئولان باید به معنای واقعی، پاسخگو باشند.

وی با طرح این سئوال که چرا شهرداری گلوگاه باید 2.5 میلیارد تومان بدهی داشته باشد، تصریح کرد: شهردار باید به‌دنبال ایجاد ظرفیت باشد و تا فکر اقتصادی، تولیدی و صنعتی نباشد؛ این شهر موفق نخواهد شد.

پس از اتمام مراسم مذکور، معاون استاندار مازندران از پل ارتباطی گلوگاه ـ دامغان بازدید کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.